Från festen igår!!:)

Simat fyllde ju år i går:D
Grattis gmn<33
I alla fall, vi såg på massa SKRÄCK-filmer (bdw dom va inte läskiga alls(tyckte jag)
Jaja här kmr massa bilder inta alla dock....

Bilder:

Simat och jag

<33Simat Älskling<33

<33Tanii<33

Alice<33

<33Maria Hjärtat<33

<33Och så Söötnoos Diana<33

<33Och Finaste Alix<33

Lite musik behövs :P

Det blev jättegod pizza...

<33Och efter Världens godaste Tårta :D...Grattis Simat

Tanya gillade tårtan:P hehe

Sen blev det "gott-gott"

Sen satt vi på skräcken

Asså jag bara älskar den här bilden på Diana hon e så SÖÖT!! Tanya du e oxå Söt!!<33

Jag å Alice

Och så jag. "FULLT Normalt"

Haha Simat skrämde Alice!!
Haha bara "lite"
Kl: Typ 02.00

Asså bara älskar den här bilden!!
Skit fin tjejer!! Love u<33


Kommentarer
Postat av: Alleys

yaaaaaay !!!

asså det var aaaaaaaas kuuuuuuul !!!

btw fett "SNYGGA" bilder ! XD haha jag döör av garv!

speciellt den bilden när Simat skrämmer mig XD

asså fy faan va vi dooog av gaaaarv !! <3333

2010-03-07 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0