Va tkr ni??

Tkr inte ni det e fett iriterande när folk sitter å pratar om typ fester elr filmkvällar elr ska typ ut å shoppa me massor av kompisar mitt framför en å inte bjuder me en!!??
Asså då behöver man ju inte prata om det när andra människor e runt en...?

Asså fett iriterande..
Asså det som e lite konstigt me mig e att jag inte blir arg jag blir typ bara ledsen för deras skull att dom inte fattar att andra (alltsåå inte jag men kanske nån annan som sitter där) kan bli sårad:(

Aja skit samma..ingenting att lägga energi på..
Life goes on:D

Älskar er alla puss puss

(Pratar inte om nån speciell)


Kommentarer
Postat av: Alleys

Lol ... vet precis vad du menar ... fuf :S ;) <33

sjuuukt freaking muppat .... fuf :S

2010-02-04 @ 21:56:14
Postat av: Simat;p

hahahah inte d...;)

jag tkr inte man behöver bry sig om de människorna då:P

2010-02-05 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0