Tjohoo

Hejsan!!
Min data blev helt CP igår så jag kunde inte lägga ut någånting:'(
Men jag får skriva ida va jag gjorde igår:)


Måndag 1/2
 
Ida när jag slutade skolan så åkte jag å min syster tåg till min mormor å morfar:)
Där gjorde jag klart matte läxan och satt å prata me morfar en stund:P
Sen kom mamma å hämta oss och så åkte vi å köpte mat!!:P

Idag-Tisdag 2/2

Idag när vi slutade så åkte jag till Kista å shoopa lite:D
Köpte två par tröjor på New Yorker.




Aaa just det jag skulle lägga ut några bilder på mina darlingar (några av dom)



Sötaste Simat (Står) och Alice (Fast hängande)





Hehe Alice



Och så Simat<33 Alice<33 och lite av Tanya<33



Hehe Tanya å Jag på Tekniska museet


Kommentarer
Postat av: Tanya

Hahahahha men omg bilden!!! fyfan va ful jag är <33

2010-02-02 @ 22:31:55
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: Alleys

kunde du inte varnat liiiiite innan du la ut de på mig fuf ..... !!!! wääääääää :S <3

2010-02-02 @ 22:40:29
Postat av: Simat;p

OMG jag ser ju fett FET ut!!!

Jävla tjockis...

2010-02-03 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0