Tjo!

hejsan asså jag orkade bara inte lägga ut någonting igår så jag lägger ut ida om igår:P

Igår va jag i stan..vi åkte igentligen in för att syrran skulle ha ett par nya Acne jeans men dom fans inte inne så vi ska åka tillbaka om typ några veckor igen elr nått:D
 

Jag han typ inte kolla på något fär att min kära syster ville åka hem:(
Men mamma lovade mig att bara hon å jag ska åka in själva nån gång å kolla kläder se på bio å äta å sånt:D ska bli kul!!
 
Sen när vi skulle åka hem så blev det lite god sovelaki!!


Åt typ ingenting va inte så hungrig:P


Sen va det ju Melodifestivalen å då blev det mys i soffan å ostbricka B)


Mums!!


Kommentarer
Postat av: Alleys

yay !! va najsigt em XD <33

2010-02-07 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0