Stan!!

Va i stan med Söötaste Alice ida...tog massor me kort lägger inte ut alla men, men....:D

På tåget på väg in...

Dehär e inte alla bilder..det här är bara från Alices kamera min kamera glömde jag hos A så jag lägger kanske ut dom imorrn:D


Sööt<33

<33


Hehe<3

haha...Jag


Jag som rödögd..:P


ADIL!!!:D


Skit Fin klänning!!<33 På Alice asså:)


Naaww:)




Alice hittade en Jättefin klänning<33


Haha en Jätte driv bild:D hade inget att göra när Alice bytte om..hehe

OMG asså hittade en Jättefin jumpsuit som jag vill ha men lite dyr:P


Kommentarer
Postat av: Alleys

ASSÅ sååå snygga vi är XD ^^ hade skit kul idag honey !!! det måste göras om :D fast hela dan ^^ XD loooove yaaaa <33333 <33333 (btw du såg skit fin ut i din jumpsuit ;D) <333333

2010-02-10 @ 21:58:30
Postat av: Tanya

Jäävla snygga ungaaaaar :*** älskar er ^^<3333

2010-02-13 @ 18:09:07
URL: http://taanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0