OPS!!!

Sorry jag har inte skrivit på bloggen på typ två dagar:$
Asså jag har typ haft fullt upp dom här dagarna så...men, jag ska berätta va jag gjorde igår i alla fall:D
Jag va på FEST igår hos Tanya det va SKITKUL!!
Har tyvärr inga bilder jag hade inte me min kamera så....:(
men kanske kan få dom av tanya så kan jag lägga ut dom då:P

Å innan festen så fixade jag mig tillsammans med Simat<33
Hade jättkul:)
Och så fick jag träffa hennes Kusin D**** som S har pratat så mke om:P
Hon va jättesnäll:D

Puss på er<33


Kommentarer
Postat av: tanya

Det var ÖVERKUL, jag e jätte nöjd och hoppas att alla hade roligt ^^ det var BÄÄÄÄÄSTA!

Party of the year!^^



Gå in på bloggen och spara vilken bilder du vill ha ;)

Puss <33333333333

2010-02-13 @ 18:10:16
URL: http://taanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0