Jaha:)

hej sry att jag inte har laggt in på typ hela dan:P
Men va hos min Sööta kompis Houria me Storbloggerskan Tanii, Söötnoos Diana, snyggaste Alix, älskling Ronja, Hjärtat Maria och Sötaste Tilda!!
Vi hade typ film kvälll såg massa filmer!!

Skit bra!!




Sen när vi hade sett den så börja typ alla att dansa (inte jag:))
Skit rolig kväll!!!
Synd att dom va tvungna att gå hem:(
Älskar er alla roligaste kvällen!!
:*

Sen när mamma hämtade mig så åkte vi hem och jag åt lite Tacos me nachos:)

Skit Gott


Och syrran hade skurit upp morötter och gurka och blandat dippen:)
Ett lite nyttigare alternativ om man tar bort dippen hehe:D




Kommentarer
Postat av: Tanya

HAHAHAHAA " störstabloggerskan tanii" HAHAHAHAH!

fyfaaaaaaaan va vi hade kul .. riktigt kul var det^^§§§§ puss

2010-02-06 @ 00:19:18
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: diana

hahahahh fan va kul vi hade <333

2010-02-08 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0