Fick springa!!

Hej, ida när jag hade slutat skolan så orkade inte jag ta första tåget hem så jag skulle ta nästa, och då när vi stod å väntade så träffade vi på några kompisar en klass under oss så vi satt oss ner å pratade och då typ glömde vi bort tiden så vi fick typ springa hela vägen till bussen men "puuuh" vi han me den;D

Nu sitter jag hemma framför datan (som ni märker:P) och har inget å göra:(

Asså ikväll edet en sån här kväll för mig att jag tänker på hur mke jag älskar nån å hur mke den personen betyder för mig..

Och ida e det Simat jag tänker på<33

Asså hon e VÄRLDENS snällaste och och hjälper en alltid när man behöver henne och vi har ALLTID kul tillsammans det e helt sjukt hur mke jag Älskar dig!!!<33


Älskar dig så himla mke<33!!!!!!!

My love!!




Kommentarer
Postat av: tanya

Awwwwwwwww simat söötaste, hon e verkligen den snällaste personen,finaste underbaraste och man kan lita på henne upp till 10000000000%

Jag älskar henne och dig,helt seriöst ni är UNDERBARASTE!<33333

2010-02-03 @ 18:59:37
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: Simat;p

Naaw älskar dig me Darling!!<3<3

Btw den här bilden e skit FUL!!!;P

2010-02-03 @ 20:03:23
Postat av: Alleys

We love SIMAT !!! :D :D XD ;P :* <33

2010-02-03 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0